Näib, et kasutate käesoleva veebilehe sirvimiseks Internet Explorer 6. See veebilehitseja on nüüdseks vananenud.
Turvalisema ja usaldusväärsema sirvimise tagamiseks on teil soovitatav oma veebilehitseja ühele järgnevale versioonile uuendada:

Firefox / Safari / Opera / Chrome / Internet Explorer 8+

  • Eesti

    Riikide leheküljed

Kui toode vajab remonti või hooldust

Besides service information, you can also register your product for repair here and then track its repair status. Lisaks hooldusinformatsiooni saamisele, saad siin ka oma toote remonti andmiseks registreerida ja selle remondi staatust jälgida.

Hooldusteenused


Professionaalsed dikteerimissüsteemid

Kui Teil on küsimusi Olympus professionaalsete dikteerimissüsteemide kohta, võtke palun ühendust kohaliku Olympus professionaalsete audiosüsteemide partneriga.

Leia lähim Olympus partner siit


Klienditugi hooldusalaste teemade jaoks.
E-mail: camera.support@om-digitalsolutions.com
Telefon: +49-40-23773-899
(Saadaval E-N 9.00-18.00, R 9.00-15.30 CET)


Heli salvestamine

Järgnev klienditoe info kehtib kõikide muude audiotoodete puhul.

Vali teema:

Mul on küsimus Olympus heliseadme kohta.

Lihtsalt saatke OM Digital Solutions tehnilise toe meeskonnale e-mail või helistage meie ekspertide meeskonnale. Aitame teid meeleldi.

Täpsema teabe saamiseks klõpsa siia .

Minu Olympus toode on rikkis, mida teha?

Kõigepealt peaksite probleemile lahendust otsima seadme kasutusjuhendist . Kahtluste korral pöörduge palun tootemüüja poole, kes vaatab toote läbi ja vajadusel tagastab meile.

Mis on vajalik toote hooldusesse andmiseks?

Lihtsalt saatke OM Digital Solutions tehnilise toe meeskonnale e-mail või helistage meie ekspertide meeskonnale. Aitame teid meeleldi.

Täpsema teabe saamiseks klõpsakesiia .

Mida hõlmab 24-kuuline müügigarantii?

Palun tutvuge meie müügigarantii tingimustega . Nimetatud müügigarantii ei kata valest kasutamisest, õnnetusest, hooletusest ning kulumisest tulenevaid kahjustusi.

Minu Olympus/OM Digital Solutions toote müügigarantii on lõppenud. Kas saan oma toote ikkagi hooldusesse anda?

Loomulikult saate. Palun järgige ülal toodud instruktsioone. Seadme saabumisel OM Digital Solutions hooldusesse võtame teiega posti, e-maili või faksi teel ühendust ning täpsustame tasulise töö maksumuse. Ootame teilt seejärel kinnitust hooldustellimusele samal viisil.