Näib, et kasutate käesoleva veebilehe sirvimiseks Internet Explorer 6. See veebilehitseja on nüüdseks vananenud.
Turvalisema ja usaldusväärsema sirvimise tagamiseks on teil soovitatav oma veebilehitseja ühele järgnevale versioonile uuendada:

Firefox / Safari / Opera / Chrome / Internet Explorer 8+

  • Eesti

    Riikide leheküljed

Kuidas oma toode hooldusesse anda

Mul on tehniline küsimus Olympus binoklite kohta.

Lihtsalt saatke Olympus tehnilise toe meeskonnale e-mail või helistage meie ekspertide meeskonnale. Aitame teid meeleldi.

Täpsema teabe saamiseks klõpsake siia .

Minu Olympus toode on rikkis, mida teha?

Kõigepealt peaksite püüdma leida probleemile lahenduse seadme kasutusjuhendist. Kahtluste korral pöörduge palun toote müüja poole, kes vaatab toote läbi ja vajadusel tagastab meile.

Mis on vajalik Olympus binokli hooldusesse andmiseks?

Säilitage toote ostudokumendid ja müügigarantiitalong. Ilma nendeta ei ole võimalik garantiilist hooldust teostada.

Kui teil ei ole võimalik toodet müüjale tagastada, võtke palun ühendust oma kohaliku Olympus klienditoega või Olympus Euroopa klienditoe osakonnaga:

Klienditoe telefon: 00372 546543

Tasuta number: +49-40-23773-899

camera.repair.ee@olympus.eu

Minu Olympus binokli müügigarantii on lõppenud. Kas saan oma toote ikkagi hooldusesse anda?

Loomulikult saate. Palun järgige ülal toodud instruktsioone. Seadme saabumisel Olympus hooldusesse võtame teiega posti, e-maili või faksi teel ühendust ning täpsustame tasulise töö maksumuse. Ootame teilt seejärel kinnitust hooldustellimusele samal viisil.

Mida hõlmab Olympus binoklite 24-kuuline müügigarantii?

Palun tutvuge meie müügigarantii tingimustega. Nimetatud müügigarantii ei kata valest kasutamisest, õnnetusest, hooletusest ning kulumisest tulenevaid kahjustusi.