Näib, et kasutate käesoleva veebilehe sirvimiseks Internet Explorer 6. See veebilehitseja on nüüdseks vananenud.
Turvalisema ja usaldusväärsema sirvimise tagamiseks on teil soovitatav oma veebilehitseja ühele järgnevale versioonile uuendada:

Firefox / Safari / Opera / Chrome / Internet Explorer 8+

Kuidas oma toode hooldusesse anda

Mul on tehniline küsimus Olympus binoklite kohta.

Lihtsalt saatke OM Digital Solutions tehnilise toe meeskonnale e-mail või helistage meie ekspertide meeskonnale. Aitame teid meeleldi.

Täpsema teabe saamiseks klõpsake siia .

Minu Olympus toode on rikkis, mida teha?

Kõigepealt peaksite püüdma leida probleemile lahenduse seadme kasutusjuhendist. Kahtluste korral pöörduge palun toote müüja poole, kes vaatab toote läbi ja vajadusel tagastab meile.

Mis on vajalik Olympus binokli hooldusesse andmiseks?

Lihtsalt saatke OM Digital Solutions tehnilise toe meeskonnale e-mail või helistage meie ekspertide meeskonnale. Aitame teid meeleldi.

Täpsema teabe saamiseks klõpsakesiia .

Minu Olympus/OM Digital Solutions binokli müügigarantii on lõppenud. Kas saan oma toote ikkagi hooldusesse anda?

Loomulikult saate. Palun järgige ülal toodud instruktsioone. Seadme saabumisel OM Digital Solutions hooldusesse võtame teiega posti, e-maili või faksi teel ühendust ning täpsustame tasulise töö maksumuse. Ootame teilt seejärel kinnitust hooldustellimusele samal viisil.

Mida hõlmab Olympus/OM Digital Solutions binoklite 24-kuuline müügigarantii?

Palun tutvuge meie müügigarantii tingimustega. Nimetatud müügigarantii ei kata valest kasutamisest, õnnetusest, hooletusest ning kulumisest tulenevaid kahjustusi.